SUPPORTINDHENT TILBUD

FIKS IT

10 gode grunde til at vælge Microsoft 365 Business

Microsoft 365 Business er et cloudbaseret abonnement, som udstyrer dig med alle de redskaber, du har brug for til at drive og udvikle din forretning. Læs med og bliv klogere på, hvad du får og hvorfor Microsoft 365 er så stærkt et valg.

Overblik og produktivitet med Microsoft 365

Savner du et redskab, som giver dig overblik og kontrol over alle aspekter af din virksomhed? Ønsker du et mere produktivt samarbejde internt i virkskomheden?

Her får du 10 bud på, hvordan Microsoft 365 kan opfylde dine behov.

1. Windows 10

Microsoft 365 kører på Windows 10, så du får naturligvis en business-licens til Windows 10, når du vælger Microsoft 365 Business. Det giver dig al funktionaliteten fra Microsofts hidtil mest komplette styresystem. Fx har du mulighed for at forbedre loginsikkerheden med Windows Hello, som bruger en pinkode i stedet for en adgangskode. Læs mere om, hvorfor en pinkode er en god idé.

2. Intune

Intune er et avanceret redskab til styring af henholdsvis mobile enheder og apps på mobile enheder. Du kan konfigurere sikkerhedspolitikker og automatisk opdatering af software i Intune. Disse indstillinger kommer automatisk til at gælde alle mobile enheder, du administrerer gennem Intune. Hvis en enhed bortkommer, kan du via Intune fjerne al firmadata og dermed beskytte dine oplysninger.

3. Azure Information Protection

Du får værktøjer til at beskytte data og overholde standarder for databeskyttelse, fx GDPR. Brugerne af Microsoft 365 har dog mulighed for at dele beskyttede oplysninger med hinanden internt på en sikker måde. Du kan formulere dine egne politikker til at kontrollere, hvem i din virksomhed der har adgang til hvilke oplysninger. Markér over 90 typer følsomme oplysninger med flag, så du kan beskytte dem på en passende måde.

4. Office 365 Business

Microsoft Office er et uundværligt værktøj i administrationen af din virksomhed. Office 365 indeholder Outlook, Word, Excel og PowerPoint samt et væld af tilknyttede funktioner. Du kan samarbejde på tværs af din virksomhed, organisere dine kunderelationer og udnytte den cloudbaserede funktionalitet, der giver alle brugere adgang til opdaterede oplysninger og live-redigering af dokumenter.

5. Teams med telefoni

Teams er produktet, som samler alle Office-programmerne i ét. Teams er designet til at styrke kommunikationen mellem medarbejdere. Fx får du telefoni, så du kan bruge Teams som omstillingscentral og ringe til dine kontakter med headset, IP-telefon eller mobiltelefon. Du kan ringe og modtage lyd- og videoopkald med ét klik, og der er ikke sparet på mulighederne for opkaldsindstillinger.

6. Teams med alt det andet

Ja, Teams er altså godt. Det har en chatfunktion, så du og dit team kan sende hurtige beskeder og skåne mailindbakken for unødigt trafikkaos. Del Office-dokumenter via OneDrive og SharePoint, så I kan live-redigere og arbejde på dem samtidig og få alles idéer med, mens de er friske. Når du opretter et team, får det automatisk et bibliotek i SharePoint, hvor jeres filer kommer til at ligge. Det er også let finde tilbage til tidligere versioner af et dokument. En anden smart funktion er Microsoft Stream, som du kan bruge til at optage lyd- og videomøder og gemme dem som dokumentation eller guides. Kom godt i gang med Teams med denne guide.

7. Advanced Threat Protection

Sikkerhed er vigtigt, og du får masser af det i Microsoft 365. Office 365 Advanced Threat Protection beskytter mod avancerede trusler, der kommer i form af mails med links og vedhæftede filer, ransomware og andet malware. Du kan også få rapporter, der giver indsigt i trusselsmarkeringer og om brugere i din virksomhed, der har været mål for trusler. Azure Advanced Threat Protection bruger din lokale Active Directory til at danne et billede af den interne sikkerhed og finder frem til trusler indenfor virksomheden, hvad enten de er opstået uforvarende eller som følge af bevidste handlinger.

8. PowerApps og Power Automate

Disse to apps giver dig redskaber, der på baggrund af data kan gøre din virksomhed mere produktiv. De er fremragende eksempler på, hvordan Microsoft 365 kan integrere forskellige tjenester og udnytte data. Nu kan du designe dine egne apps med den visuelle byggefunktion i PowerApps. Formålet med denne øvelse kan være at skabe logiske workflows, der tager udgangspunkt i de data, du kan hente fra Excel, SharePoint eller andre tjenester med Power Automate. Power Automate kan du også bruge til at forvandle rutineopgaver til automatiske processer, så du ikke behøver udføre dem manuelt. Hver. Eneste. Gang.

9. Sikkerhedscenter

Lige lidt mere sikkerhed. Fra kontrolpanelet i Microsoft 365 Sikkerhedscenter har du det fulde overblik over virksomhedens sikkerhed. Din Secure Score angiver det samlede sikkerhedsniveau, og du kan se hvor godt de enkelte dele af din infrastruktur er sikret. Du får naturligvis anbefalinger til, hvor du kan sætte ind for at hæve sikkerhedsniveauet. Appbeskyttelse til Office-apps må vi heller ikke glemme. Den gør dig til herre over, hvilke programmer der må kopiere virksomhedens data, og hvor disse data må gemmes.

10. Bookings

Bruger du meget tid på at planlægge aftaler og få logistikken til at hænge sammen? Microsoft Bookings gør det simpelt ved at give dig en gratis reservationsside, som du let kan tilpasse. Via den kan dine kunder selv booke aftaler og få tilsendt bekræftelsesmail, kalenderinvitation og påmindelser. I kan stadig booke tid over telefonen og indføre oplysningerne i Bookings, hvorefter aftalen indgår i planlægningen. Aftalerne dukker op i kalenderen hos relevante medarbejdere, og kunderne kan selv redigere eller aflyse en aftale med få klik.

Kontakt os i dag, så ringer vi dig op

Vil du vide mere om, hvad Microsoft 365 kan gøre for din virksomhed?

Kontakt os i dag, så ringer vi dig op.

Bliv ringet op

Vores-5-bedste-raad-til-at-undgaa-hacking

Følg os på de sociale medier

Få et indblik i hvad der sker bag kulisserne i Fiks IT, få gratis tips og tricks til dine IT løsninger, samt gode råd og vejledning.

Følg fiks IT på LinkedIn
Følg Fiks IT på Facebook
Følg Fiks IT på Instagram

Seneste blog indlæg

Word – flere ting i udklipsholderen

Word – flere ting i udklipsholderen

FIKS IT Kopier flere elementer, og gem dem i Word's udklipsholderDet er ganske simpelt, vi kopierer ofte en tekst for at indsætte den, omskrive den eller bruge den senere. Men kender du ikke det med at du har kopieret noget, og så noget andet og hov, så forsvandt det...

læs mere
Hvad er et ERP-system

Hvad er et ERP-system

FIKS IT Hvad er et ERP-system? Helt kort fortalt, så står ERP for ”Enterprise Ressource Planning” og er et software program. Nu det er slået på plads, hvad er et ERP-system så? Hvad er et ERP-system? Et ERP-system bliver til dagligt omtalt som...

læs mere
Få digital omstilling finansieret med SMV:Digital

Få digital omstilling finansieret med SMV:Digital

FIKS IT Få digital omstilling finansieret med SMV:DigitalHar du ambition om en digital omstilling af din virksomhed? Vil du være mere produktiv og øge din vækst? Bruger du mere tid på administration end på udvikling? Mangler du hjælp til at digitalisere forretningen...

læs mere