SUPPORTINDHENT TILBUD

Akut IT-hjælp til erhverv

Et akut opstået IT-problem behøver ikke at ende i kaos. Når IT driller din virksomhed, er Fiks ITs konsulenter klar til at hjælpe. Ofte kan en tilretning og hurtig hjælp sikre, at fejlen ikke eskalerer. Er der behov for, at IT-kyndige tager ansvar for en sikker løsning, skal du kun foretage et enkelt opkald. Så er vi klar til at rykke ud!
Jeg har brug for akut IT-hjælp
Akut IT-hjælp - IT oppetid har 1. prioritet

Akut IT-hjælp til erhvervskunder

Har du behov for akut IT-hjælp? Så er du landet på den rette side! Oppetid har førsteprioritet.

Når vi modtager servicekald om akutte IT-hændelser, vurderer vi ud fra situationen om fejlen er opstået lokalt på en enhed, eller om der er tale om et mere forretningskritisk udfald, som berører hele organisationen og kræver hurtig problemløsning.

Akut IT-hjælp ved uforudsete IT-hændelser i virksomheder har vores højeste prioritet og fulde opmærksomhed. Det kan være hændelser som nedbrud i driften, virus- og hackerangreb.

Mindre akutte IT-hændelser eller problemer kan vi også løse med det samme, enten telefonisk eller via fjernsupport. Sådan løser vi hovedparten af de opgaver, vi modtager.

Når der er tale om problemstillinger, der ikke kan løses via fjernsupport, kommer vi ud til virksomheden for at finde fejlens kilde og sikre, at den stabile IT-drift genoprettes.

Sådan garanterer vi kvaliteten

Vi stiller garanti for kvaliteten af vores løsninger. Samtidig kan vi se og vurdere sammenhængen mellem vores kunders forskellige løsninger. Når du er kunde hos Fiks IT, har vi fjernadgang til din virksomheds systemer via monitorering.

Det gør det muligt for os at danne os et samlet billede af enhver situation, uanset om driften kører som den skal, eller der sker noget uforudset. Det gør os i stand til at tage langt de fleste problemer i opløbet. Vi kontakter altid dig, hvis du skal tage stilling til noget.

Det betyder også, at vores konsulenter kan agere professionelt med fuldt overblik over din virksomheds system, når du kontakter dem.

Akut IT-hjælp - vi stiller garanti for kvaliteten af vores løsninger
Akut IT-hjælp

Akut IT-hjælp 24/7

I de fleste akutte tilfælde løser vores kompetente IT-konsulenter opgaven med det samme.

Ved mere komplekse fejlretninger, hvor der kræves reservedele, vil arbejdet blive udført inden for kort tid, idet vi har dag-til-dag levering fra vores samarbejdspartnere. Dét er en service der giver værdi!

Når vi modtager akutte henvendelser garanterer vi, at en af vores IT-konsulenter tager sig af dem. Dermed kan du forvente personlig rådgivning til din virksomhed, hvad end det er telefonisk, på chat eller mail.

Vi står altid til rådighed for din virksomhed

Har du et akut opstået problem?
Tøv ikke med at kontakte vores supportlinje:
+45 69 88 49 88 eller support@fiksit.dk

Sociale medier 

Følg med på vores sociale medier og få opdateret din viden inden for IT, Office 365 og ERP.