Akut IT hjælp

Det er ikke alle akut opståede IT-problemer, der behøver at ende ud i kaos. Når IT driller, er Fiks IT’s konsulenter klar til at afhjælpe problemet. Ofte kan en tilretning og hurtig hjælp sikre at fejlen ikke skalerer. Når der er brug for at IT-kyndige tager ansvar for en sikker løsning, så skal I kun foretage en enkelt opringning, så er vi klar til at rykke ud!

IT oppetid har 1. prioritet:

Når vi modtager servicekald om kritiske IT-hændelser, vurderer vi ud fra situationen, hvorvidt fejlen er opstået lokalt på enheden, eller om der er tale om et mere forretningskritisk udfald, som berører hele organisationen og kræver hurtig problemløsning.

Hos Fiks IT giver vi akut opståede hændelser som nedbrud, virus- og hackerangreb vores 1. prioritet og fulde opmærksomhed. Det udelukker ikke, at vi kan løse mindre kritiske IT-hændelser med det samme, både telefonisk eller via fjernsupport, hvilket vi gør med hovedparten af de opgaver vi modtager. Når der er tale om problemstillinger, der ikke kan løses via fjernsupport, kommer vi ud til virksomheden, for at finde fejlens kilde og sikre at den stabile IT-drift genoprettes.

Sådan garanterer vi kvaliteten:

Vi stiller garanti for kvaliteten af vores løsninger. Samtidig kan vi se og vurdere sammenhænge mellem jeres forskellige løsninger. Med vores samlede IT erfaring, samt adgang til jeres systemer via overvågning, kan vi danne os et samlet billede af situationen, som gør at vores IT-konsulenter kan agere professionelt med fuldt overblik når de kontaktes.

Vi besvarer henvendelser 24/7:

I de fleste tilfælde løser vores kompetente IT-konsulenter opgaven med det samme. Ved mere komplekse IT-fejlretninger, hvor der kræves reservedele, vil arbejdet blive udført inden for kort tid, idet vi har dag-til-dag levering fra vores samarbejdspartnere. Dét er en service der giver værdi!
Når vi modtager henvendelser garanterer vi at alle henvendelser går til en af vore IT-konsulenter. Dermed kan I forvente personlig rådgivning, hvad end det er telefonisk eller på mail.