IT Support

Hos Fiks IT, står fagfolk klar til at yde jer hjælp. Kontakt Fiks IT og få en IT support aftale, så I kan få jeres IT-kritiske opgaver løst på bedste måde.

24/7 IT-support - Fiks IT
Support Desk Fiks IT

Support desk Fiks IT

Er behovet for IT support i din virksomhed varierende? Vælger du at outsource din virksomheds IT-support til vores Support Desk, får du en skalerbar løsning, som du kan styre 100% efter dit behov. Som en del af support aftalen, får du en aftale med NOC overvågning og antivirus, derved kan vi nå dig remote og vi kan varetage dine IT-kritiske opgaver med det samme du ringer ind.

Support Desk Fiks IT

Akut IT hjælp

Har du oplevet at have AKUT brug for IT-support? Det håber vi ikke, men hvis du har, har du måske oplevet at du stod med håret i postkassen og ikke kunne finde løsningen på dit IT-kritiske problem. Ved Fiks IT har IT oppetid 1. prioritet, med en support aftale kan du altid få løst dine akutte IT-problemer nemt og hurtigt.

Akut IT hjælp - Fiks IT
IT døgnsupport - Fiks IT

IT døgnåben support 24/7

Hvad gør du når dine medarbejdere ikke kan arbejde på grund af IT-kritiske problemer? Måske er den IT sagkyndige i din virksomhed ikke til stede så problemet kan ikke blive løst nu og her. Med en support aftale med Fiks IT løser vi Jeres IT-problemer med det samme – også selvom klokken er 21.00, og din account manager er på hotel i Vietnam. Vores support aftale er 24/7. Hver dag. Året rundt.

IT døgnsupport - Fiks IT

TeamViewer support

Næsten alle IT-relaterede problemer kan løses ved hjælp af fjernsupport. Det vil sige at du nemt og enkelt kan få løst dine IT-kritiske problemer, uanset hvem du er i firmaet. Du skal blot have installeret TeamViewer på din computer, så kan vi med stor sandsynlighed løse dit IT-problem remote.

TeamViewer Fiks IT

Værdi til dig, der outsourcer din IT-support

Minimer din virksomheds IT-kritiske problemer

Ved du hvad dine medarbejderes daglige IT-kritiske problemer koster din virksomhed? Du kan spare penge og tid ved at indgå en support aftale med os.

Oplever du at den mest IT-sagkyndige i din virksomhed altid bliver spurgt til råds når dine medarbejdere har IT-problemer, og derved optager den IT-sagkyndiges arbejdstid?

Med en support aftale ved Fiks IT, er der ikke længere behov for at forstyrre den IT-sagkyndige, dine ansatte, kan bare ringe til Fiks IT Support som vil løse problemet nemt og hurtigt, så er alle hurtigt videre. Dét kalder vi kundeservice på højt niveau.

Hvorfor vælge Fiks IT – IT support

Minimer din virksomheds IT-kritiske problemer

En support aftale med Fiks IT, kan give din virksomhed en økonomisk gevinst. Med den rette samarbejdspartner kan din virksomhed undgå kostbar nedetid og hurtigere fortsætte arbejdet, hvis der skulle opstå et IT-problem. Support aftalen med Fiks IT betales en gang i måneden og giver dig adgang til 45 minutters ”gratis” support pr. sag, dette kan betyde at din virksomhed kan spare penge på at have en intern IT-afdeling, eller en IT ansvarlig ansat.

IT der driller?

Hvor der i dag anvendes IT i opgaveløsningen opstår der indimellem et behov for at få ændret på eksisterende indstillinger som eksempelvis tildeling af brugerrettigheder eller lignende. Ligeledes vil der være brug for support når et eksisterende system er ude af drift eller som hjælp til programanvendelse. Alt kan løses.

Der ligger en stor besparelse i forhold til medarbejdereffektivitet når den enkelte medarbejder kan ringe til en supportfunktion uden at skulle tænke på prisen og derved kan få afhjulpet en problemstilling hurtigt og effektivt i stedet for selv at skulle sidde og finde en løsning. I får ikke bare effektive, men også gladere medarbejdere som kan holde fokus på deres egentlige jobfunktion.

Fiks IT tilbyder følgende inden for support:

I kan kontakte Fiks IT supporten telefonisk og opstår behovet kan der åbnes op for at oprette TeamViewer forbindelse. Det sparer ikke kun tid for den enkelte Det sikrer også en hurtigere oppetid og sparer virksomheden for fordyrende kørsel og ventetid på et teknikerbesøg.
Hvis opgaven kræver tilstedeværelse af IT fagfolk og ikke kan løses på distancen, så kommer vi selvfølgelig ud til jer.

IT support som overgår dine forventninger – 24/7

Fiks IT er her for at løse dine IT-udfordringer.
24 timer i døgnet. Hver dag. Året rundt.
Vi følger din support opgave helt til dørs, og vi slipper ikke opgaven før den er løst og du er helt tilfreds.
Dét kan du forvente af os.

Talebobbel Fiks IT

Vi taler ikke i koder

Du har ikke behov for at vide noget om IT, eller brug for en IT ordbog når du vil tale med os om dine IT-udfordringer. Vi taler om IT i øjenhøjde, ingen uforståelig kodesprog eller sort snak.

Support 24/7 Fiks IT

24/7 IT support

I bunden i højre hjørne kan du
ALTID sende os en Chat besked.
Du kan til enhver tid ringe til Fiks IT-support.
24 timer i døgnet. Hver dag. Året rundt.

Support Fiks IT

IT support som overgår dine forventninger

Gennem de seneste 2 år, har vi løst mere end 1000 IT-problemer, for vores kunder.
Den erfaring bruger vi til,
at løse dit næste IT-problem.

500+

Support brugere

24/7

Overvågning

20+

Års samlet erfaring

Top