IT Døgnåben Support 24/7

Hos Fiks IT, står fagfolk klar 24/7 til at yde jer hjælp. Få en fast IT-supportaftale med Fiks IT, så I kan få jeres IT-kritiske opgaver løst når og hvor de opstår.

Døgnåbent hos Fiks IT:

Når jeres IT driller og den mest IT-kyndige medarbejder ikke lige er tilstede eller har tid, så kan der gå lang tid før IT-problemerne bliver løst. Det sænker effektiviteten i virksomheden. Her tilbyder Fiks IT et alternativ. Med den direkte linje til vores Support Desk, som har døgnåbent 24/7, får I kompetent hjælp her og nu. Uanset om I henvender jer telefonisk eller på mail, vil I blive mødt af en af vores IT-konsulenter, som sørger for at løse problemet, så I kan komme hurtigt videre med jeres forretning.

Derfor skal I vælge supportaftale med døgnåbent 24/7:

Når virksomheder vælger at indgå en supportaftale med Fiks IT, som giver ret til den døgnåbne IT-support, giver det mulighed for at I kan ringe ind – også uden for de gængse åbningstider. Den væsentlige forskel, fra almindelig support er at der allerede på forhånd er betalt for den IT-support der efterspørges. Glem alt om uforudsete udgifter til nyt klippekort, eller tanken om risiko for ekstra tillæg, fordi klokken har passeret 16:00.

Der ligger en stor besparelse og effektivisering i, at den enkelte medarbejder kan ringe til en supportfunktion, hele døgnet og året rundt når behovet opstår. Vælger I Fiks IT får I hjælp af vores imødekommende IT-konsulenter. Vi yder hjælp telefonisk eller via TeamViewer, og indimellem ved mere komplekse sager, kan I med fordel følge dokumentationen for vores løsning af opgaven.

Det giver medarbejdertilfredshed, når alle i virksomheden kan holde fokus på deres egentlige jobfunktion, fordi hjælpen er tilgængelig døgnet rundt.