IT Support Desk

Support Desk løsning efter behov:

I får som kunde hos Fiks IT mulighed for at benytte vores Support Desk løsning. Du kan ringe ind til vores support og få hjælp til de små og irriterende hverdagsproblemer, som dine medarbejdere sidder og bruger unødig meget tid på.

Fastprisaftale på Support Desk:

Vi hører ofte at kunder ikke ringer til deres IT leverandør fordi de får en regning så snart de løfter røret, men sådan er det ikke hos Fiks IT, her laver vi en fastpris Support Desk aftale og så ringer I så meget I vil. Vi sidder klar ved telefonen for at servicere og hjælpe jer ud af de små daglige irritationsmomenter, som tit kan afhjælpes på ganske kort tid, af en IT Support Desk medarbejder.

Fleksibel Support Desk giver tilfredshed:

Inden vi laver en aftale så gennemgår vi dit behov og analyserer hvor behovet ligger for support og hvilke kompetencer der skal tilknyttes aftalen for at vi bedst muligt kan hjælpe jer ud af hverdagens IT-problemer.

Der ligger en stor besparelse i forhold til virksomhedens effektivitet, når den enkelte medarbejder kan ringe til en supportfunktion uden at skulle tænke på prisen og derved kan få afhjulpet en problemstilling hurtigt og effektivt i stedet for selv at skulle sidde og finde en løsning. Du får ikke bare effektive, men også glade medarbejdere som kan holde fokus på deres egentlige jobfunktion.

Der er endnu en besparelse at hente, hvis der i dag er en intern udpeget IT superbruger, som har fået til opgave at afhjælpe andre IT problemstillinger hos deres kollegaer. Med en Fiks IT Support Desk kan denne medarbejder fokusere 100% på egne opgaver uden forstyrrelser og levere et meget højere udbytte.