SUPPORTINDHENT TILBUD

Microsoft 365 Business Premium

Microsoft 365 Business Premium er systemet, der tilbyder små og mellemstore virksomheder en komplet løsning til at styrke samarbejde, produktivitet og sikkerhed. Med lagring i skyen og skybaserede tjenester som Teams og Office er du altid opdateret.

Microsoft 365 Business Premium inkluderer:

  • Windows 10 Business
  • Office 365 Business
  • Intune
  • Azure Information Protection
  • Advanced Threat Protection
  • Exchange Online

Udnyt fordelene ved Microsoft 365

Microsoft 365 Business Premium fungerer som et abonnement og har den unikke fordel, at du som virksomhedsejer får alt, hvad du har brug for i én pakke: Du får bl.a. en Windows 10 Business-licens, Intune, Azure Information Protection og Office 365 Business.

Samarbejdet får exceptionelt gode vilkår. Dine medarbejdere bliver forbundne, alle systemets elementer arbejder sammen, alt kan integreres, alle har adgang til de samme opdaterede data og kan redigere dem samtidigt. Alt er cloudbaseret og gemmes løbende. Det er slut med at koordinere data manuelt.

Kendte Office-værktøjer

Køber du Microsoft 365 Business, får du altid Office til web og mobil med de værktøjer, du er vant til at have ved hånden: Outlook, Word, Excel, PowerPoint og OneNote. Du får mail med eget domænenavn og kalender med Outlook og Exchange. Microsoft Teams er den nye måde at arbejde sammen på med chat, fildeling, møder og opkald. Med OneDrive har du 1 TB lagerplads i skyen til dine filer.

Med Business Premium og Business Standard får du også Office-apps til skrivebordet.

Office 365 med Outlook Word Excel PowerPoint
Microsoft 365 Business giver dig enhedsstyring med Intune

Enhedsstyring med Intune

Med Intune har du et sublimt redskab til at beskytte firmadata på alle mobile enheder, hvad enten de tilhører virksomheden eller medarbejderne. Intune er et Mobile Device Management-produkt, som du kan bruge til at sikre ensartede retningslinjer for sikkerhed og automatisk opdatering og applevering på alle enheder, der ”indrulleres” i Intune.

Enheder, der administreres gennem Intune, underlægges de regler og indstillinger, som du konfigurerer i programmet, og de kan tilgå alle de ressourcer du vælger.

Bruger medarbejderne deres egne private mobilenheder til at tilgå virksomhedens apps, kan du stadig beskytte firmadata uden at administrere selve enheden gennem Intune. På den måde bibeholder medarbejderen kontrol over sit eget udstyr, og Intune nøjes med at administrere virksomhedsapps på enheden.

I dette tilfælde kan du med appbeskyttelsen fx begrænse brugerens mulighed for at vise, gemme og videresende data fra programmer, der er beskyttet af Intune.

Foredret loginsikkerhed og styring af mobile enheder

Du får en Windows 10 Business-licens med, når du vælger Microsoft 365 Business Premium. Windows 10 gav os med Windows Hello muligheden for logge ind med pinkode i stedet for adgangskode. Det har den store fordel, at pinkoden er knyttet specifikt til den enhed, som den låser op.

I modsætning til en adgangskode opbevares pinkoden ikke på en server, hvorfra den kan blive stjålet. Skulle selve enheden forsvinde eller blive stjålet, kan du slette virksomhedsrelevant indhold ved hjælp af Intunes styring af mobile enheder.

Forbedret loginsikkerhed
Beskyttelse af dine oplysninger med Azure Information Protection

Beskyttelse af oplysninger med Azure Information Protection

Selv om dine data opbevares i skyen, er det stadig dine data, som du har fuld kontrol over. Du kan selv formulere automatiske politikker eller ad hoc for at kontrollere adgang til følsomme oplysninger, og du kan markere mere end 90 typer følsomme oplysninger med flag for at udstyre dem med den rette beskyttelse.

Microsoft 365 hjælper dig med at overholde standarder for generel databeskyttelse (som GDPR) og har værktøjer, som forebygger datatab. Du behøver aldrig at miste en vigtig mail med Exchange Online-arkivering, hvor du kan aktivere ubegrænset skylagring og iværksætte politikker for langsigtet opbevaring af mails.

Sikkerhed i særklasse med Advanced Threat Protection

Microsoft 365 Business Premium rummer avancerede funktioner, der håndterer udefrakommende trusler mod din virksomhed og sørger for at beskytte virksomhedens og dine kunders data. Office 365 Advanced Threat Protection (ATP) tager sig af ukendte, avancerede trusler, der kommer listende via falske mails samt ransomware, malware og zero day-trusler. Rapportering giver dig indblik i, hvorfor Office 365 ATP har markeret en trussel og indsigt om interne brugere, der målrettes trusler.

Styrk sikkerheden med Advanced Threat Protection
Administrer din virksomhed med Microsoft 365 Business

Værktøjer til at bygge og administrere din virksomhed

Kernen i Microsoft 365 Business Premium er en perlerække af integrerede værktøjer, der giver dig overblik og kontrol over alle aspekter af din virksomhed. På samme tid får du let ved at uddelegere opgaver og ansvar, fordi du kan give dine medarbejdere adgang til al den information, de har brug for. Jeres data på tværs af organisationen er altid synkroniserede og opdaterede. Det er cloudbaseret effektivitet med Microsoft 365. Lad os se nærmere på nogle af værktøjerne.

Teams

Med Microsoft Teams får du en række redskaber til kommunikation i ét program. Du kan samarbejde med dit team på tværs af virksomheden, uanset hvor du befinder dig. Med Teams får du chat, videochat, fildelingsfunktion, OneNote til private eller fælles noter samt Planner og To-Do med opgavedeling og kalendere.

Du har også mulighed for telefoni gennem Teams. Du kan bruge Teams til at foretage video- og lydopkald via mobiltelefon, headset eller IP-telefon. Du kan ringe til dine kontakter og modtage opkald med et klik. Teams er din omstillingscentral og giver dig en mængde praktiske indstillingsmuligheder.

Teams integrerer også OneDrive for Business og SharePoint. Så når du opretter et team, får I automatisk et bibliotek til jeres filer. Chatfunktionen er velegnet til korte beskeder, så du ikke drukner i mails. Microsoft Stream er en anden nyttig Teams-app, som du kan bruge til at optage lyd- og videomøder.

Teams er den nye platform der samler kommunikationen
Microsoft Forms og Planner

Microsoft Forms og Planner

Data er vigtige for at optimere forretningsgange og service. Hvad mener kunderne om dine ydelser, og hvad kan hjælpe dine medarbejdere til at blive mere produktive? Med Microsoft Forms er det let udforme og distribuere spørgeskemaer, afstemninger og formularer, der gør dig klogere. Resultaterne kan du eksportere til andre værktøjer, så du kan handle på dem.

Med Planner opnår du overblik og indsigt: På ”opslagstavlen” kan du se hvem, der i øjeblikket arbejder med hvilke opgaver, og hvilke elementer opgaverne indeholder. Tildel opgaver, tilføj kommentarer, vedhæft filer og sæt flueben, når opgaven er fuldført. Planner er naturligvis integreret i Teams.

Automatiske processer og digital transformation

Har du tilbagevendende opgaver, som du og dine medarbejdere plejer at ordne manuelt? Nu kan du udnytte Power Automate til at gøre processen automatisk ved hjælp af et let tilgængeligt designformat. Her kan du planlægge de enkelte trin i en simpel opgave og tillige skabe komplekse processer i adskillige faser.

Du kan også bruge Power Automate til at hente data ind fra såvel SharePoint-lister som eksterne kilder eller tjenester. Du kan synkronisere og udveksle data automatisk og integrere Power Automate med OneDrive for Business, Dynamics 365 eller de lokale tjenester, du plejer at benytte. Udnyt dine data til at designe logiske workflows med PowerApps, som er et værktøj, der hjælper dig med at skabe dine egne apps.

Sharepoint Power Automate og PowerApps
Faa hjaelp til logistikken med Microsoft Bookings

Microsoft Bookings

Microsoft Bookings giver dig en webside, hvor kunder kan reservere den tid og tjeneste, de ønsker. Kunden får tilsendt en bekræftelsesmail og en kalenderinvitation, når bookingen er foretaget. Det er også muligt efterfølgende at redigere aftalen. Alle aftaler vises og opdateres automatisk i personalekalendere, og du kan indstille Bookings til at sende automatiske påmindelser.

Er du træt af at bruge energi på at få logistikken til at gå op? Du kan spare tid til planlægning ved at lade Bookings sørge for dine aftaler. Bookings-siden er let at tilpasse efter behov, og det er stadig muligt at modtage reservationer telefonisk. Så snart aftalen er indskrevet i Bookings, udsendes bekræftelse og påmindelser helt automatisk.

Outlook Customer Manager

Har du brug for et enkelt redskab til at holde styr på kundeoplysninger, aftaler og opgaver? Outlook Customer Manager er et CRM-værktøj til mindre virksomheder, som samler alle oplysninger om en kunde det samme sted og frigør tid til, at du kan udføre dit arbejde. Dermed slipper du for at lede efter vigtige mails eller glemme aftaler.

Customer Manager hjælper dig med at prioritere og kommer med påmindelser i god tid, så du altid er forberedt. Oplysninger kan selvfølgelig deles med dit team, så alle er opdaterede og kunden altid møder en velforberedt medarbejder.

Customer Manager hjaelper dig med at organisere dine kunder
Kontakt Kenneth Majlund hos Fiks IT for mere information

Vil du vide mere om, hvad Microsoft 365 kan gøre for din forretning?

Kontakt Kenneth Majlund hos Fiks IT på telefon 81 40 21 93 eller mail. Eller udfyld formularen, så ringer jeg dig op.

Bliv ringet op