SUPPORTINDHENT TILBUD

Din Navision Partner

Microsoft Dynamics Navision findes i mange versioner, og ligegyldigt hvilken version netop Jeres virksomhed har, så tilbyder Fiks IT følgende til at gøre Jeres hverdag med Navision nemmere, med optimal udnyttelse.

Dynamics NAV - Fiks IT - Navision Partner

DYNAMICS NAV SKIFTER NAVN TIL DYNAMICS 365 BUSINESS CENTRAL

I stedet for at udgive NAV 2019, har Microsoft valgt at ændre navnet på ERP-systemet til Business Central, en del af Dynamics 365 forretningsløsningen. Microsoft tager dermed deres næste store udviklingsskridt, siden opgraderingen til Rollebaserede klienter (RTC).

Dynamics NAV - Fiks IT - Navision Partner

Dynamics Navision / NAV

Navision, eller Microsoft Dynamics NAV, som det hedder i dag, er et dansk økonomistyringsprogram, også kaldet et ERP-program (Enterprise Ressource Planning). Ejer din virksomhed en Microsoft Dynamics NAV licens i dag, så har I et system, der udmærker sig ved at have en meget stor smidighed og som kan tilpasses alle virksomheder og brancher, store som små.

Vores Navision konsulenter kan vejlede og guide jer ud fra jeres behov. Hvis din virksomhed er i vækst og er klar til at give sig i kast med nye muligheder, kan Dynamics NAV hjælpe dig godt på vej. Dynamics NAV hjælper små og mellemstore virksomheder med at automatisere og skabe forbindelse mellem salg, indkøb, drift, regnskab og lageradministration.

Navision i fremtiden?

Pr. 31/3-2019 er det ikke længere muligt at købe nye licenser til NAV 2018 (og tidligere versioner). Dette er en beslutning Microsoft har taget, da den næste version af NAV hedder Dynamics 365 Business Central. Ejer du en NAV licens den dag i dag, så vil vi rigtig gerne hjælpe dig, både med de udfordringer din virksomhed står overfor lige nu, men også i forhold til en mulig opdatering til en nyere version i fremtiden.

Dynamics NAV - Fiks IT - Navision Partner

Optimer dit system, så det arbejder for dig!

Økonomistyring og regnskab dynamics NAV - Fiks IT - Navision Partner

Økonomistyring og regnskab
Kommuniker direkte med banken om dine indbetalinger
og udbetalinger med
Payment Management.

Forsyningskæde, produktion, drift - Dynamics NAV - Fiks IT - Navision Partner

Forsyningskæde, produktion

Hold styr på og administrer din produktion, dit lager, dine ordre og dine kreditorer.

Salg og service - Dynamics NAV - Fiks IT - Navision Partner

Salg og Service

Administrer dine kontakter, salgsmuligheder og servicekontrakter.

Projektmanagement - Dynamics NAV - Fiks IT - Navision Partner

Projektmanagement

Opret estimater, hold styr på projekter og administrer kapacitet.

Fleksibel udrulning - Dynamics NAV - Fiks IT - Navision Partner

Fleksibel udrulning

Implementer lokalt eller i skyen, vælg den model der passer bedst til din virksomhed.

Business intelligence, rapportering - Dynamics NAV - Fiks IT - Navision Partneræde, produktion, drift - Dynamics NAV - Fiks IT - Navision Partner

Business intelligence og rapportering
Få en holistisk visning af din virksomhed, træf beslutninger på et informeret grundlag.

Understøtter internationale valuta - Dynamics NAV - Fiks IT - Navision Partner

Understøtter udenlandsk valuta

Konkurrer internationalt
ved hjælp af
flere valutaer og sprog.

Kontakt Fiks IT

… Og meget mere

Kontakt os allerede i dag
på enten mail,
eller telefon +45 69 88 49 39

Gratis e-bog med nav genveje - Fiks IT

NAVISION SUPPORT

Vi er altid parate til at varetage dine support-opkald og hjælpe dig på vej videre når du sidder fast i Dynamics NAV og har brug for hjælp. Vi har erfarne NAV-eksperter i huset som er klar til at hjælpe dig, hvis du støder på et uforudset problem når du sidder og arbejder i Dynamics NAV.

Vi vil gerne hjælpe dig lidt på vej, derfor har vi her samlet en lille e-bog med de vigtigste genveje i NAV – uanset hvilken version du arbejder på.

Hent e-bogen lige her.
Hent et printvenligt A4 skema lige her.

NAVISION Konsulent

Få det optimale ud af din Dynamics NAV løsning – med en konsulent fra Fiks IT som kender problemstillingerne.

Det er vigtigt at du vælger din Dynamics Navision Partner og konsulent med omhu. En dygtig Dynamics NAV konsulent er ikke kun en NAV konsulent der rådgiver dig om hvilken vej du skal gå, men også om hvilken vej du ikke skal gå.

De fleste har behov for en standard løsning med få tilretninger, som opstår under brugen af NAV. Det handler i høj grad om at komme i gang med at bruge det nye system inden der snakkes tilretninger heraf, medmindre der er et reelt behov for tilretninger som ligger udenfor standard løsningen.

For at få det optimale ud af standardsystemerne og den omfattende funktionalitet de rummer, er det helt essentielt at den NAV konsulent du vælger, kender til hverdagen i en virksomhed. Vores konsulenter har deres erfaring direkte fra virksomhedssiden, og kan derfor sætte sig ind i de problemstillinger din virksomhed har.

Gratis e-bog med nav genveje - Fiks IT
Dynamics NAV - Fiks IT - Navision Partner

NAVISION UNDERVISNING

Du sidder måske allerede i dag og arbejder i NAV, men har brug for en hjælpende hånd. Vi tilbyder 1-1 undervisning af dine medarbejder og dig selv. Selv medarbejdere der i flere år har arbejdet i NAV, kan have rigtig godt af at få gennemgået hverdagsopgaverne og eventuelle optimeringsmuligheder.

Kursus
Vi kan tilbyde standard kurser indenfor NAV, eller skræddersyede, alt efter jeres behov.

Dynamics NAV - Fiks IT - Navision Partner

NAVISION UNDERVISNING

1-1 undervisning

Ved brug af vores Dynamics NAV konsulenter tilbyder vi 1-1 undervisning af dig og dine medarbejdere.

Det er essentielt for at alle får mest muligt ud af NAV, om det er lagerstyring, produktion, indkøb eller regnskab, som benytter systemet har alle et forskelligt behov og derfor er 1-1 undervisning en fantastisk måde at gribe undervisningen an på.

NAVISION UDVIKLING & RATIONALISERING

Procesoptimering via standardisering

Et mantra som passer perfekt ind i Dynamics NAV verdenen. Med Fiks IT som Navision Partner, får i de bedste muligheder for at udvikle, optimere og rationalisere Jeres løsning.

Dynamics NAV - Fiks IT - Navision Partner
Dynamics NAV - Fiks IT - Navision Partner

NAVISION UDVIKLING & RATIONALISERING

Proces gennemgang:

Work smarter not harder – Sammen med dine medarbejdere går vi de forskellige afdelinger igennem og vurderer de nuværende arbejdsrutiner og opsætning.

Derefter indleder vi en dialog om hvor I gerne vil bevæge jer hen, og hvilke muligheder der er for lige netop Jer. Det kan fx være en standardisering af ældre tilretninger, som gør jeres system mere opdateringsvenligt og dermed gør jeres virksomhed mere omstillingsparat. I samme omgang kommer vi med vejledninger til opgaveløsning samt input til udviklingsmuligheder. Alt sammen fokuseret på at skabe værdi for din virksomhed i en fremtidssikret løsning.

Hvilken branche er din virksomhed i?

Vi kan varetage stort set alle typer af virksomheder, vi har erfaring med mange forskellige brancher, så næsten lige gyldigt hvad Jeres virksomhed er specialiseret i, så har vi rigeligt med erfaring at trække på, i forhold til at skulle optimere de processer der fylder Jeres hverdag.

Dynamics NAV - Fiks IT - Navision Partner

Dynamics NAV statistik

NAV giver mulighed for at lave analyser og statistikker på alt det data i arbejder med. I mange tilfælde findes der standardrapporter i NAV til dette, men nogle gange er det nødvendigt at opbygge en rapport helt fra bunden, som er er skræddersyet til hvad I ønsker at få præsenteret.

Ved du allerede hvilket behov du har?

Hvis i allerede ved hvad i gerne vil se på rapporterne, så kan Fiks IT sikre beskrivelse af rapportlogikken samt kodningen af selve rapporten, vi leverer et færdigt produkt til dig som er klar til brug med det samme.

DYNAMICS NAV automatik

I NAV er det muligt at opsætte forskellige automatiserede opdateringer af data og beregninger. Det kan være utroligt tidsbesparende for mange medarbejdere og kan sikre en høj data-kvalitet. Her får du 3 eksempler på automatisering i Dynamics NAV.

1. Behovsberegning – Automatisk beregning af indkøbs- og produktions behov, samtidig oprettelse af indkøbsordrer i systemet, klar til at blive sendt.

2. Supplering – Er i en virksomhed der har butikker rundt omkring i landet, kan en automatisk supplering, der beregner på data fra butikkerne, sikre lagersupplering i rette mængder til rette tid.

3. Rapporter – Kørsler kan sættes op til fx at genere og sende omsætnings rapporter til nøglemedarbejderne på daglig basis. Intervallet og indeholder er helt op til Jer

Kunde case – Danish Bottling Company

NAV implementering ved Danish Bottling Company
Den 1. april 2018 er Danish Bottling Company, gået live med deres nye Dynamics NAV løsning. De seneste 6 måneder har budt på en spændende opsætningsfase og hårdt arbejde. Danish Bottling Company arbejdede tidligere i Axapta, de valgte dog at skifte deres gamle system ud, til en ny og mere fleksibel løsning, Microsoft Dynamics NAV.

Danish Bottling har fået en standard løsning i NAV, hvor der er mulighed for udvikling over tid. Planen fra start var, at jo mere standard jo bedre. På sigt kommer udvikling, som passer til deres behov.

NAV eksperten Lars fortæller: “Opsætningsfasen har været intens og udfordrende, da flere af de ansatte har skulle stifte bekendtskab med et helt nyt system, men positiviteten og udbyttet fra det nye system, er ikke til at tage fejl af!”

NAV implementering ved Danish Bottling Company
Den 1. april 2018 er Danish Bottling Company, gået live med deres nye Dynamics NAV løsning. De seneste 6 måneder har budt på en spændende opsætningsfase og hårdt arbejde. Danish Bottling Company arbejdede tidligere i Axapta, de valgte dog at skifte deres gamle system ud, til en ny og mere fleksibel løsning, Microsoft Dynamics NAV.

Danish Bottling har fået en standard løsning i NAV, hvor der er mulighed for udvikling over tid. Planen fra start var, at jo mere standard jo bedre. På sigt kommer udvikling, som passer til deres behov.

NAV eksperten Lars fortæller: “Opsætningsfasen har været intens og udfordrende, da flere af de ansatte har skulle stifte bekendtskab med et helt nyt system, men positiviteten og udbyttet fra det nye system, er ikke til at tage fejl af!”

3 vigtige tegn på at din virksomhed bør skifte ERP system:

1. Når omsætningen stiger, skal administrationen så arbejde mere?
2. Bliver arbejdsopgaver håndteret udenfor systemet?
3. Startede I med at bruge løsningen for over 10 år siden?