SUPPORTINDHENT TILBUD

Office 365 programmer

Styrk kommunikationen og samarbejdet med Office 365.
Office 365 hedder nu Microsoft 365, men indeholder de velkendte funktioner, som gør din virksomhed kommunikativt stærkere og mere produktiv.

Office 365 programmer

Office 365 programmer

Styrk samarbejdet i din virksomhed. Der er mange programmer i Office 365, og det giver mange muligheder, men det kan være svært at holde styr på alle funktionerne, samt hvilke der skal bruges hvornår. Derfor har vi har gjort det lidt nemmere for dig at finde ud af.

Office 365 programmer
Office 365 programmer

Office 365 alle programmerne

Få et overblik alle programmerne, og se hvad de indeholder – scroll ned ↓ 

 

Vi giver dig en kort gennemgang af Office 365-programmerne for at give dig et overblik over hvilke programmer, du skal bruge hvornår. Du er også altid velkommen til at kontakte Support, som kan hjælpe dig på vej eller i gang med Office 365.

Office 365 programmer
Office 365 programmer
Office 365 SharePoint

Del nemt og enkelt oplysninger med SharePoint

SharePoint er en online-baseret portalløsning. Før i tiden gemte du og dine kolleger måske jeres dokumenter på ”intranettet” eller ”fællesdrevet”. SharePoint er afløseren. SharePoint gør det nemt for dig og dine kolleger at samarbejde – uanset hvor I sidder, og hvilket system I arbejder i.

Office 365 OneDrive

Ekstra plads i skyen med OneDrive for business

OneDrive for business er din private lagerplads i skyen. Gem dine arbejdsfiler i skyen nemt og sikkert. Så har du dem altid med dig, uanset hvor du befinder dig. Du kan nemt og sikkert dele dine arbejdsfiler med dine kolleger. Hver bruger får 1TB lagerplads.

Office 365 OneDrive
Office 365 Exchange

Mist aldrig vigtig data med Exchange Server

Microsoft Exchange server gemmer al din data fra din mail, kalender osv. fra din Outlook.
Exchange er en server hvorpå al din data bliver lagret, således at du aldrig mister dine vigtigste informationer.

Office 365 Yammer

Forbedr din virksomhed med Yammer

Et privat socialt netværk, som styrker din virksomheds kommunikation. Yammer gør det lettere for dig og dine kolleger at få kontakt til de rette personer, dele oplysninger og administrere projekter, så I sammen kan nå længere – på kortere tid. Udvid samarbejdskraften i forhold til SharePoint ved at bruge det sammen med Yammer.

Office 365 Yammer
Office 365 Teams

Få en nemmere arbejdsgang med Teams

Teams er et chatbaseret arbejdsområde i Office 365. Teams giver rig mulighed for at dele noter, dokumenter, billeder, video, m.m. på tværs af virksomheden. Når du bruger Teams sammen med dine kolleger kan I oprette teams, hvor I kan dele, chatte, skype, samt redigere i dokumenter. Hav altid arbejdet lige ved hånden og opdater dine kolleger nemt og hurtigt.

Office 365 OneNote

Hav altid dine noter lige ved hånden med OneNote

Din private notesbog. OneNote giver mulighed for at tage noter fra alle dine enheder. Da OneNote er cloudbaseret, bliver dine noter automatisk gemt. Du kan derved tilgå dine noter fra alle dine enheder til hver en tid. Tag nemt et billede af et visitkort du har fået, upload det til din OneNote. Senere når du sidder ved din computer og skal bruge oplysningerne fra visitkortet kan du nemt søge efter det og finde de informationer du har behov for. Nemt og simpelt.

Office 365 OneNote
Office 365 Planner

Organiser samarbejdet med Planner

Planner er Microsoft Office 365 svar på et planlægningsværktøj. Opret opgaver du skal have løst, tildel dem til dine kolleger, tilføj tjeklister, billeder, Word-dokumenter og/eller Excel-ark. Angiv udløbsdatoer for hvornår opgaverne skal være løst. Det kalder vi effektivisering af arbejdsgange.

Office 365 Delve

Bliv opdateret med Office Delve

Delve opdaterer dig på jeres fælles dokumenter internt i virksomheden. Delve hjælper dig med at finde de oplysninger, der er mest interessante for dig lige nu.
Jo mere du og dine kolleger arbejder sammen på tværs af Office 365 ved at redigere og dele hinandens dokumenter, jo mere får I ud af Delve.

Office 365 Delve
Office 365 Flow

Automatiser dine arbejdsgange med Power Automate

Gør din arbejdsgang nemmere og mere effektiv. Flow giver dig mulighed for at automatisere dine arbejdsgange. Du kan fx lave et flow, som gemmer alle de vedhæftede filer, du får tilsendt på mail. Helt automatisk bliver disse gemt i en mappe på din OneDrive.
Spild aldrig tiden igen på at klikke ”gem som”.

Office 365 PowerApps

Opret hurtigt virksomhedsapps med PowerApps

Lav en brugbar virksomhedsapp på 5 minutter ved hjælp af PowerApps. Appen kan benyttes af alle i virksomheden, og er nem at oprette og vedligeholde. PowerApps snakker sammen med dit Excel-program – det er muligt at hente data derfra, gem dit Excel-ark i OneDrive.

Office 365 PowerApps
Office 365 - Office online

Arbejd online med Office Online

Alle dine Office-programmer som du kender dem, bare online. I Office 365 får du adgang til en online version af alle de kendte Office-programmer, såsom Word, Excel og PowerPoint. Ved at benytte online versionen får du mulighed for live-redigering samt nemt at dele dit arbejde med dine kolleger.

Office 365 Outlook

Hold styr på dine aftaler med Outlook

Du arbejder måske allerede med Outlook som mailprogram, men Outlook er meget mere end et mailprogram. Outlook giver dig mulighed for at styre din kalender, notater, journaler og adressekartotek. Selvom det oftest bruges alene, er det designet til at arbejde sammen med Microsoft Exchange. Det giver mulighed for at booke møder i dine kollegers kalendere og overholde vigtige deadlines.

Office 365 Outlook
Office 365 pakker

Office 365 PAKKERNE

Få et overblik over hvad pakkerne indeholder Klik her

  • Exchange Online
  • Microsoft 365 Apps for business
  • Microsoft 365 Business Basic
  • Microsoft 365 Business Standard
Office 365 pakker

Har du spørgsmål til Office 365, eller til hvad vi kan gøre for din virksomhed?

Kontakt Kenneth Majlund på telefon +45 81 40 21 93 eller mail.
Eller udfyld formularen, så ringer vi dig op.

Bliv ringet op

Microsoft Partner

Vi er certificeret Microsoft Partner, med statusen Silver small and Midmarket Cloud Solutions.

Microsoft MCP certificeret

MCP (Microsoft Certified Professional). Vi har flere forskellige niveauer indenfor MCP certificeringerne.

Microsoft MTA certificeret

MTA (Microsoft Technology Associate). Vi har flere forskellige niveauer indenfor MTA certificeringerne.

600+

Office 365 brugere

24/7

Support

20+

Års samlet erfaring

Office 365 / Microsoft 365-pakker:

Få et overblik over hvilken pakke der egner sig bedst til dit behov. Du er altid velkommen til at kontakte os, hvis du har nogle spørgsmål til pakkerne og til hvilket behov du rent faktisk har.

Denne pakke indeholder:

  • Exchange
Denne pakke indeholder:

  • Word
  • Excel
  • Powerpoint
  • Publisher
  • Onenote
  • Outlook
Denne pakke indeholder:

  • Onenote
  • Outlook
  • Exchange
  • Office Online
  • Onedrive
  • Yammer
  • Teams
  • Planner
  • Sharepoint
  • Skype for business
Denne pakke indeholder:

  • Word
  • Excel
  • Powerpoint
  • Publisher
  • Onenote
  • Outlook
  • Exchange
  • Office Online
  • Onedrive
  • Yammer
  • Teams
  • Planner
  • Sharepoint
  • Skype for business
Denne pakke indeholder:

  • Exchange
Denne pakke indeholder:

  • Word
  • Excel
  • Powerpoint
  • Publisher
  • Onenote
  • Outlook
Denne pakke indeholder:

  • Onenote
  • Outlook
  • Exchange
  • Office Online
  • Onedrive
  • Yammer
  • Teams
  • Planner
  • Sharepoint
  • Skype for business
Denne pakke indeholder:

  • Word
  • Excel
  • Powerpoint
  • Publisher
  • Onenote
  • Outlook
  • Exchange
  • Office Online
  • Onedrive
  • Yammer
  • Teams
  • Planner
  • Sharepoint
  • Skype for business

Få tips og tricks til Office 365 – klik ind på bloggen

Office 365 bliver til Microsoft 365

Office 365 bliver til Microsoft 365

FIKS IT Office 365 bliver til Microsoft 365Den 21. april 2020 ændrede Microsoft navnene på deres Office-pakker fra Office 365 til Microsoft 365. Indholdet og priserne er der ikke lavet om på.Men hvorfor valgte man så at tage dette skridt?Office 365 bliver til...

Walkie Talkie funktion i Teams 2020

Walkie Talkie funktion i Teams 2020

FIKS IT Walkie Talkie funktion i Microsoft Teams 2020!En af de helt store prioriteter hos Microsoft i første halvår af 2020 er Walkie Talkie-funktionen. Det nye værktøj i Teams er noget Microsoft kommer til at satse stort på. Funktionen kommer til at ligge tilgængelig...

Word – flere ting i udklipsholderen

Word – flere ting i udklipsholderen

FIKS IT Kopier flere elementer, og gem dem i Word's udklipsholderDet er ganske simpelt, vi kopierer ofte en tekst for at indsætte den, omskrive den eller bruge den senere. Men kender du ikke det med at du har kopieret noget, og så noget andet og hov, så forsvandt det...