Office 365 programmer
Styrk kommunikation og samarbejde med Office 365
Office 365 programmerne
Få et overblik alle programmerne, og se hvad de indeholder – scroll ned ↓
- SharePoint
- OneDrive
- Skype for Business
- Yammer
- Teams
- OneNote
- Planner
- Delve
- Flow
- PowerApps
- Office Online
- Outlook
- Exchange server
Vi giver dig en kort gennemgang af Office 365-programmerne for at give dig et overblik over hvilke programmer, du skal bruge hvornår. Du er også altid velkommen til at kontakte Support, som kan hjælpe dig på vej eller i gang med Office 365.


Del nemt og enkelt oplysninger med SharePoint
SharePoint er en online-baseret portalløsning. Før i tiden gemte du og dine kolleger måske jeres dokumenter på ”intranettet” eller ”fællesdrevet”. SharePoint er afløseren. SharePoint gør det nemt for dig og dine kolleger at samarbejde – uanset hvor I sidder, og hvilket system I arbejder i.

Ekstra plads i skyen med OneDrive for business
OneDrive for business er din private lagerplads i skyen. Gem dine arbejdsfiler i skyen nemt og sikkert. Så har du dem altid med dig, uanset hvor du befinder dig. Du kan nemt og sikkert dele dine arbejdsfiler med dine kolleger. Hver bruger får 1TB lagerplads.

Forbedr din virksomhed med Yammer
Et privat socialt netværk, som styrker din virksomheds kommunikation. Yammer gør det lettere for dig og dine kolleger at få kontakt til de rette personer, dele oplysninger og administrere projekter, så I sammen kan nå længere – på kortere tid. Udvid samarbejdskraften i forhold til SharePoint ved at bruge det sammen med Yammer.
Få en nemmere arbejdsgang med Teams
Teams er et chatbaseret arbejdsområde i Office 365. Teams giver rig mulighed for at dele noter, dokumenter, billeder, video, m.m. på tværs af virksomheden. Når du bruger Teams sammen med dine kolleger kan I oprette teams, hvor I kan dele, chatte, skype, samt redigere i dokumenter. Hav altid arbejdet lige ved hånden og opdater dine kolleger nemt og hurtigt.

Hav altid dine noter lige ved hånden med OneNote
Din private notesbog. OneNote giver mulighed for at tage noter fra alle dine enheder. Da OneNote er cloudbaseret, bliver dine noter automatisk gemt. Du kan derved tilgå dine noter fra alle dine enheder til hver en tid. Tag nemt et billede af et visitkort du har fået, upload det til din OneNote. Senere når du sidder ved din computer og skal bruge oplysningerne fra visitkortet kan du nemt søge efter det og finde de informationer du har behov for. Nemt og simpelt.
Organiser samarbejdet med Planner
Planner er Microsoft Office 365 svar på et planlægningsværktøj. Opret opgaver du skal have løst, tildel dem til dine kolleger, tilføj tjeklister, billeder, Word-dokumenter og/eller Excel-ark. Angiv udløbsdatoer for hvornår opgaverne skal være løst. Det kalder vi effektivisering af arbejdsgange.

Bliv opdateret med Office Delve
Delve opdaterer dig på jeres fælles dokumenter internt i virksomheden. Delve hjælper dig med at finde de oplysninger, der er mest interessante for dig lige nu.
Jo mere du og dine kolleger arbejder sammen på tværs af Office 365 ved at redigere og dele hinandens dokumenter, jo mere får I ud af Delve.
Automatiser dine arbejdsgange med Power Automate
Gør din arbejdsgang nemmere og mere effektiv. Flow giver dig mulighed for at automatisere dine arbejdsgange. Du kan fx lave et flow, som gemmer alle de vedhæftede filer, du får tilsendt på mail. Helt automatisk bliver disse gemt i en mappe på din OneDrive.
Spild aldrig tiden igen på at klikke ”gem som”.

Opret hurtigt virksomhedsapps med PowerApps
Lav en brugbar virksomhedsapp på 5 minutter ved hjælp af PowerApps. Appen kan benyttes af alle i virksomheden, og er nem at oprette og vedligeholde. PowerApps snakker sammen med dit Excel-program – det er muligt at hente data derfra, gem dit Excel-ark i OneDrive.
Arbejd online med Office Online
Alle dine Office-programmer som du kender dem, bare online. I Office 365 får du adgang til en online version af alle de kendte Office-programmer, såsom Word, Excel og PowerPoint. Ved at benytte online versionen får du mulighed for live-redigering samt nemt at dele dit arbejde med dine kolleger.

Hold styr på dine aftaler med Outlook
Du arbejder måske allerede med Outlook som mailprogram, men Outlook er meget mere end et mailprogram. Outlook giver dig mulighed for at styre din kalender, notater, journaler og adressekartotek. Selvom det oftest bruges alene, er det designet til at arbejde sammen med Microsoft Exchange. Det giver mulighed for at booke møder i dine kollegers kalendere og overholde vigtige deadlines.

Office 365 PAKKERNE
Få et overblik over hvad pakkerne indeholder – Klik her
- Exchange Online
- Microsoft 365 Apps for business
- Microsoft 365 Business Basic
- Microsoft 365 Business Standard


Vil du vide mere om, hvad Microsoft 365 kan gøre for din forretning?
Kontakt Allan Pedersen hos Fiks IT på telefon 81 40 21 96 eller mail. Eller udfyld formularen, så ringer jeg dig op.
Microsoft Partner
Vi er certificeret Microsoft Partner, med statusen Silver small and Midmarket Cloud Solutions.
Microsoft MCP certificeret
MCP (Microsoft Certified Professional). Vi har flere forskellige niveauer indenfor MCP certificeringerne.
Microsoft MTA certificeret
MTA (Microsoft Technology Associate). Vi har flere forskellige niveauer indenfor MTA certificeringerne.
600+
Office 365 brugere
24/7
Support
20+
Års samlet erfaring
Office 365 / Microsoft 365-pakker:
Få et overblik over hvilken pakke der egner sig bedst til dit behov. Du er altid velkommen til at kontakte os, hvis du har nogle spørgsmål til pakkerne og til hvilket behov du rent faktisk har.
- Exchange Online
- Microsoft 365 Apps for business
- Microsoft 365 Business Basic
- Microsoft 365 Business Standard
Denne pakke indeholder:
- Exchange
- Word
- Excel
- Powerpoint
- Publisher
- Onenote
- Outlook

- Onenote
- Outlook
- Exchange
- Office Online
- Onedrive
- Yammer
- Teams
- Planner
- Sharepoint
- Skype for business

- Word
- Excel
- Powerpoint
- Publisher
- Onenote
- Outlook
- Exchange
- Office Online
- Onedrive
- Yammer
- Teams
- Planner
- Sharepoint
- Skype for business
- Exchange Online
- Microsoft 365 Apps for business
- Microsoft 365 Business Basic
- Microsoft 365 Business Standard

- Exchange
- Word
- Excel
- Powerpoint
- Publisher
- Onenote
- Outlook

- Onenote
- Outlook
- Exchange
- Office Online
- Onedrive
- Yammer
- Teams
- Planner
- Sharepoint
- Skype for business

- Word
- Excel
- Powerpoint
- Publisher
- Onenote
- Outlook
- Exchange
- Office Online
- Onedrive
- Yammer
- Teams
- Planner
- Sharepoint
- Skype for business
Få tips og tricks til Office 365 – klik ind på bloggen

Videosamtale i Teams
FIKS IT Start en videosamtale i Microsoft Teams!Fleksible mødeformer er i høj kurs. En videosamtale i Teams er den nemmeste måde at holde møde på, når man ikke kan være i samme lokale. Læs her hvordan du foretager et videoopkald i Teams-app'en.Videosamtale i Teams En...

Word – flere ting i udklipsholderen
FIKS IT Kopier flere elementer, og gem dem i Word's udklipsholderDet er ganske simpelt, vi kopierer ofte en tekst for at indsætte den, omskrive den eller bruge den senere. Men kender du ikke det med at du har kopieret noget, og så noget andet og hov, så forsvandt det...

Undgå dobbelttastning i Outlook
FIKS IT Undgå dobbelttastning i Outlook, vedhjælp af genvejselementer. Dagligt arbejder vi alle med mails, især i Office 365 og Outlook. Der er flere måder hvorpå vi kan arbejde mere effektivt når vi arbejder med mails. Ofte har vi en tekst vi skriver flere gange i...