IT Overvågning

Som kunde hos Fiks IT får I adgang til at kontakte vores Support Desk 24/7 og får hjælp til en ændring i jeres IT-opsætning. Det er dog ikke den eneste måde vi løser og styrer IT-hændelser på. Flere vælger at indgå en aftale om IT-overvågning. Når der vælges en løsning med fuld monitorering og IT-overvågning, er det ikke længere Jer der skal kontakte os for support. Vi overvåger og monitorerer hele systemet og tager hånd om problemstillingen og løser opgaven, med det samme den opstår.

IT overvågning giver høj oppetid:

IT-overvågning giver adgang til en række afrapporteringer, som gør at der er tilgængelige informationer og dokumentation for supporten. Vi kan se hvordan det står til med netværk, sikkerhed, computere, servere og mobiler. I kan være sikre på at der bliver holdt øje med virksomhedens IT-afhængige løsninger. Når behovet opstår, vil vi med IT-overvågning, være klar til at yde support i baggrunden. Vi undgår at forstyrre medarbejderne unødigt, der kan arbejde videre på computeren mens tilretningen foregår.

Vores Support Desk ser det når det sker:

Ved at etablere IT-overvågning kan vi aktivt eliminere nogle af de små og irriterende hverdagsproblemer, som naturligt tager medarbejdernes tid. Vi får ganske enkelt en advarsel i supporten, når der opstår en utilsigtet IT-hændelse, som vi vil handle på.

Har virksomheden indgået aftale om full-service, tager vi kontakt hvis der opstår en forretningskritisk hændelse. Sammen aftaler vi hvad der skal ske, hvorefter Fiks IT straks går i gang med problemløsningen. Efterfølgende vil der, hvis det ønskes, med udtræk fra IT-overvågningen, kunne gives fyldestgørende information om problemløsningen.

Tilvalg til IT-Overvågning:

Det er muligt at kombinere IT-overvågning med flere produkter, som f.eks.:

  • Programudrulning
  • Backup
  • Antivirus
  • Patch management
  • Remote access