SUPPORTINDHENT TILBUD

IT Overvågning

Som kunde hos Fiks IT får du adgang til at kontakte vores Support Desk 24/7 og hjælp til at ændre i jeres IT-opsætning. Det er dog ikke den eneste måde, vi løser og styrer IT-hændelser på. Flere vælger at indgå aftale om IT-overvågning. Vælger du en løsning med fuld monitorering og IT-overvågning, er det ikke længere dig der skal kontakte os for support. Vi overvåger hele dit system, tager hånd om problemer og løser en opgave, så snart den opstår.

IT overvågning giver høj oppetid:

IT-overvågning giver adgang til en række afrapporteringer, som sikrer at der er tilgængelige informationer om og dokumentation for supporten. Vi kan se, hvordan det står til med netværk, sikkerhed, computere, servere og mobiler. Du kan være sikker på, at der bliver holdt øje med virksomhedens IT-afhængige løsninger. Når behovet opstår, vil vi med IT-overvågning være klar til at yde support i baggrunden. Vi undgår at forstyrre medarbejderne unødigt, så de kan arbejde videre på computeren, mens tilretningen foregår.

Vores Support Desk ser det når det sker:

Ved at etablere IT-overvågning kan vi aktivt eliminere nogle af de små og irriterende hverdagsproblemer, som ellers ville tage medarbejdernes tid. Vi får ganske enkelt en advarsel i supporten, når der opstår en utilsigtet IT-hændelse, som vi vil handle på.

Har virksomheden indgået aftale om full-service, tager vi kontakt hvis der opstår en forretningskritisk hændelse. Sammen aftaler vi hvad der skal ske, hvorefter Fiks IT straks går i gang med problemløsningen. Efterfølgende vil der, hvis det ønskes, med udtræk fra IT-overvågningen, kunne gives fyldestgørende information om problemløsningen.

Tilvalg til IT-Overvågning:

Det er muligt at kombinere IT-overvågning med flere andre produkter som fx:

  • Programudrulning
  • Backup
  • Antivirus
  • Patch management
  • Remote access