TeamViewer support

Når systemet ”driller” kan det være rart at kunne tilkalde hjælp. Fiks IT tilbyder skræddersyede support løsninger til netop jeres behov.

TeamViewer som support system:

For at sikre god service og effektiv support hvor der er brug for omgående hjælp, så ring til Fiks IT Support Desk og få en sikker afklaring og løsning ud fra problemets omfang. I 95% af tilfældene løses udfordringen telefonisk. I de mere komplekse tilfælde løses udfordringen som en kombination af TeamViewer forbindelse og fjernsupport værktøjer.

TeamViewer Support er et vigtigt redskab til at skabe brugbare IT løsninger til computeren Der skabes en hurtig og sikker krypteret adgangsvej imellem medarbejderens computer og Support Desk her hos Fiks IT igennem TeamViewer.
Vi forbinder via TeamViewer Support, fordi det giver hurtig og direkte adgang til at yde teknisk bistand i det aktuelle program som driller, direkte ind på skærmen hos medarbejderen der har kontaktet Fiks IT Support Desk

Sådan anvendes TeamViewer nemt:

Medarbejderen kan kontakte Fiks IT supporten telefonisk og hvis behovet opstår, åbnes der op for at oprette TeamViewer forbindelse. Dette gøres ved at angive en simpel kode og ID der vises i programvinduet. Så enkelt er det når TeamViewer er på computeren. Alternativt kan man bruge TeamViewer knappen på www.fiksit.dk – så åbnes der direkte for Fiks IT Supporten. Medarbejderen kan vælge at følge supportens arbejde på skærmen imens tilretningen foregår og dermed have mulighed for undervejs at få indsigt i løsningen. Med adgang til det samme skærmbillede i TeamViewer Support, kan medarbejderen forklare og udpege på skærmen, hvor problemet er. Det giver mulighed for hurtigere at finde fejlkilder og efterfølgende finde løsningen.

Download Teamviewer her:

Medarbejderen giver selv supporten adgang til at overtage skærmen og i mange tilfælde kan TeamViewer Support øge forståelsen for nye programtilretninger og features, der kan demonstreres direkte på skærmen Tilretningen fortsætter til behovet er opfyldt, problemet løst og computeren igen er klar til brug, hvorefter TeamViewer igen lukkes ned.

Medarbejderen kan trygt vælge at overlade supporteren ved TeamViewer programmet, hvor det nødvendige arbejde vil foregå. Dette giver medarbejderen mulighed for at udføre andre ikke computerafhængige opgaver under supporten.

TeamViewer support sparer ikke kun tid for den enkelte Det sikrer også en hurtigere oppetid og sparer virksomheden for fordyrende kørsel og ventetid på et teknikerbesøg.